13.3.2025

Einpark Offices, Einsteinova 33, Bratislava

Čo je a čo nie je umelá inteligencia? • Pošle umelá inteligencia marketérov do dôchodku? • Zvyšovanie predaja vďaka umelej inteligencii • Budú na zákazníckych linkách ešte ľudia? • Budeme sa učiť kreativitu programovať? • Optimalizácia online kampaní pomocou AI • Využitie umelej inteligencie pri emailových kampaniach • Reklama, AI a blízka budúcnosť • Čo je a čo nie je umelá inteligencia? • Pošle umelá inteligencia marketérov do dôchodku? • Zvyšovanie predaja vďaka umelej inteligencii • Budú na zákazníckych linkách ešte ľudia? • Budeme sa učiť kreativitu programovať? • Optimalizácia online kampaní pomocou AI • Využitie umelej inteligencie pri emailových kampaniach • Reklama, AI a blízka budúcnosť • Čo je a čo nie je umelá inteligencia? • Pošle umelá inteligencia marketérov do dôchodku? • Zvyšovanie predaja vďaka umelej inteligencii • Budú na zákazníckych linkách ešte ľudia? • Budeme sa učiť kreativitu programovať? • Optimalizácia online kampaní pomocou AI • Využitie umelej inteligencie pri emailových kampaniach • Reklama, AI a blízka budúcnosť • Čo je a čo nie je umelá inteligencia? • Pošle umelá inteligencia marketérov do dôchodku? • Zvyšovanie predaja vďaka umelej inteligencii • Budú na zákazníckych linkách ešte ľudia? • Budeme sa učiť kreativitu programovať? • Optimalizácia online kampaní pomocou AI • Využitie umelej inteligencie pri emailových kampaniach • Reklama, AI a blízka budúcnosť • Čo je a čo nie je umelá inteligencia? • Pošle umelá inteligencia marketérov do dôchodku? • Zvyšovanie predaja vďaka umelej inteligencii • Budú na zákazníckych linkách ešte ľudia? • Budeme sa učiť kreativitu programovať? • Optimalizácia online kampaní pomocou AI • Využitie umelej inteligencie pri emailových kampaniach • Reklama, AI a blízka budúcnosť •

Marek Menke

Senior Creative Manager, DIVINO

Od roku 2019 je súčasťou kreatívneho tímu agentúry DIVINO, kde aktuálne zastáva pozíciu Creative Director. Jeho vášeň pre inovácie ho viedla k záujmu o možnosti, ktoré prináša generatívna umelá inteligencia v oblasti dizajnu a PR. V tejto súvislosti aktívne školí a mentoruje kolegov, ako aj klientov agentúry v efektívnom využívaní nástrojov AI.

Martin Rajec

MullenLowe GGK Slovensko

Martin Rajec sa venuje digitálnemu marketingu a reklame viac ako 12 rokov. Aktuálne pôsobí ako Head of Digital & Social v agentúre MullenLowe GGK. Tvoril a spoluvytváral kampane a komunikácie, ktoré ocenili kreatívne poroty Zlatého Klinca či súťaže efektivity Effie. Pracoval na kampani Moji milí Slováci pre Slovenskú sporiteľňu, v ktorej za pomoci AI oživili hlas Jula Satinského a stala sa tak priekopníckou reklamou v tomto smere.

Patrícia Kollár

2muse

Spája svoju vášeň pre kreativitu založenú na dátach. Patrícia Kollár sa venuje vo svojom profesionálnom živote marketingu, ktorý vyštudovala na Ekonomickej univerzite v Bratislave a ukončila doktorandským štúdiom. V 2muse pomáha klientom zo  širokého spektra odvetví: zdravotníctvo, PR, meranie reklám a podcastov, duševné zdravie, finančný sektor, retail a mnohé ďalšie. Okrem toho sa v rámci 2muse venuje vzdelávaniu zamestnancov a rozvíjaniu nových produktov.

Michal Vyšinský

Business Development Director, 2muse

Prieskumník srdcom a dušou.  V roku 2009 založil spolu so Stankou Púčkovou nezávislú prieskumnú agentúru 2muse, ktorá je dnes najväčšia nesieťová prieskumná agentúra na Slovensku. V prestížnej súťaži EY Podnikateľ roka vyhral v r.2013 v kategórií „Začínajúci podnikateľ“. Je spolutvorcom prieskumných nástrojov na analýzu reklamných kampaní, oddanosť zamestnancov a churn manažment. Potrpí si na kvalitu odvedenej práce a snaží sa, aby klienti využívali prieskumy na porozumenie svojej situácie a správne rozhodnutia.

Simona Mištíková

Managing Director, DIVINO

V komunikácií a marketingu sa pohybuje už viac ako 18 rokov, je zakladateľkou PR Academy. Simona je známa tým, že neustále prináša nové pohľady a trendy v komunikácii, ktoré rada aplikuje do praxe alebo nimi ďalej inšpiruje na prednáškach. Osem rokov viedla jeden z troch tímov v najväčšej PR agentúre na Slovensku, aktuálne vedie vlastnú agentúru  – Divino. Tá sa pýši klientmi ako Slovenská sporiteľňa, Dr. Oetker, Cinema City, Budiš, LEGO, ITB Development, Exeltis, Viatris a mnoho iných. Pri svojej práci kombinuje kreativitu, efektivitu vynaložených prostriedkov a možností klienta s analytikou.