už čoskoro

Čo je a čo nie je umelá inteligencia? • Pošle umelá inteligencia marketérov do dôchodku? • Zvyšovanie predaja vďaka umelej inteligencii • Budú na zákazníckych linkách ešte ľudia? • Budeme sa učiť kreativitu programovať? • Optimalizácia online kampaní pomocou AI • Využitie umelej inteligencie pri emailových kampaniach • Reklama, AI a blízka budúcnosť • Čo je a čo nie je umelá inteligencia? • Pošle umelá inteligencia marketérov do dôchodku? • Zvyšovanie predaja vďaka umelej inteligencii • Budú na zákazníckych linkách ešte ľudia? • Budeme sa učiť kreativitu programovať? • Optimalizácia online kampaní pomocou AI • Využitie umelej inteligencie pri emailových kampaniach • Reklama, AI a blízka budúcnosť • Čo je a čo nie je umelá inteligencia? • Pošle umelá inteligencia marketérov do dôchodku? • Zvyšovanie predaja vďaka umelej inteligencii • Budú na zákazníckych linkách ešte ľudia? • Budeme sa učiť kreativitu programovať? • Optimalizácia online kampaní pomocou AI • Využitie umelej inteligencie pri emailových kampaniach • Reklama, AI a blízka budúcnosť • Čo je a čo nie je umelá inteligencia? • Pošle umelá inteligencia marketérov do dôchodku? • Zvyšovanie predaja vďaka umelej inteligencii • Budú na zákazníckych linkách ešte ľudia? • Budeme sa učiť kreativitu programovať? • Optimalizácia online kampaní pomocou AI • Využitie umelej inteligencie pri emailových kampaniach • Reklama, AI a blízka budúcnosť • Čo je a čo nie je umelá inteligencia? • Pošle umelá inteligencia marketérov do dôchodku? • Zvyšovanie predaja vďaka umelej inteligencii • Budú na zákazníckych linkách ešte ľudia? • Budeme sa učiť kreativitu programovať? • Optimalizácia online kampaní pomocou AI • Využitie umelej inteligencie pri emailových kampaniach • Reklama, AI a blízka budúcnosť •

Pavel Kitko

Skúsený marketér, ktorý má za sebou viac ako 10 rokov praxe v B2B aj B2C segmente, v startupoch aj nadnárodných korporáciách. Pracoval pre značky Adidas, eyerim a Sygic. Aktuálne vedie ecommerce úspešnej slovenskej značky Northfinder. Hoci uznáva vedecký prístup a nadčasové fundamenty marketingu, rád skúša nové prístupy a konfrontuje status quo. V umelej inteligencii vidí príležitosť, na rýchlejšie škálovanie projektov. Vo svojom vystúpení prezradí, či je možné prakticky a profitabilne využiť umelú inteligenciu pre slovenský ecommerce s medzinárodnou pôsobnosťou.

Juraj Holub

Juraj Holub je bývalý Chief Meeting Designer v spoločnosti Slido, v ktorej radil Fortune 500 spoločnostiam ako organizovať produktívne stretnutia a podujatia. Po takmer 10 rokoch v oblasti SaaS sa stal spoluzakladateľom Remote People s víziou pomáhať firmám lepšie spolupracovať a komunikovať. K rozbehu firmy využívajú celú plejádu AI a no-code nástrojov, bez ktorých si už nevedia predstaviť existenciu. Jeho myšlienky boli uverejnené v Harvard Business Review, Forbes a Wall Street Journal.

Jakub Goda

Bývalý aktivista a bloger, ktorý sa už dlho zaoberá tým, ako vplýva internet na našu spoločnosť. Tvorbu reklamných vizuálov postupne vymenil za prácu pre štát. Najprv pomáhal Ministerstvu zdravotníctva s online komunikáciou počas Covidu a dnes pracuje v tíme prezidentky Zuzany Čaputovej.

Filip Struhárik

Editor Denníka N. Pripravuje MediaBrífing – týždenný newsletter o novinkách v online žurnalistike a digitálnych médiách. V roku 2019 dostal na Novinárskej cene čestné uznanie „za prínos k rozvoju digitálnych médií a online žurnalistiky“ a za to, že sa stal „watchdogom sociálnych médií“. V roku 2020 získal Cenu otvorenej spoločnosti venovanú pamiatke Karola Ježíka. Je členom hodnotiacej komisie projektu Konšpirátori.sk a spolupracuje s medzinárodnou organizáciou Reportéri bez hraníc. Napísal knihu Co je nového v médiích (2022).

Simona Mištíková

Managing Director 
DIVINO

Príležitosť alebo hrozba? Čo si slovenský marketing myslí o umelej inteligencii?

Zľakli sme sa umelej inteligencie alebo sme našli praktické využitie a konkurenčné výhody? Simona odprezentuje výsledky prieskumu agentúry DIVINO o postoji k umelej inteligencii medzi slovenskými marketérmi a podnikateľmi.

Tomáš Halász

CEO, TrollWall AI

Oceňovaný fotožurnalista, je v súčasnosti spolutvorcom slovenskej webovej aplikácie TrollWall, ktorá vznikla ako reakcia na nárast nenávistných a vulgárnych komentárov na sociálnych sieťach. Ako komunitný manažér a aktivista videl potrebu nástroja, ktorýby pomohol bojovať proti toxickému správaniu na internete. TrollWall, ktorý využíva umelú inteligenciu naautomatické filtrovanie škodlivých komentárov, teraz chráni Facebook profily mediálnych spoločností, firiem a mimovládnych organizácií pred škodlivými komentármi a aj reputačným rizikom s tým spojeným. TrollWall je spolutvorcom iniciatívy #bezhejtu, ktorej členovia sa zaviazali odstraňovať toxické komentáre pod svojími profilmi a dodržovať štandardy komunitného manažmentu.

Marián Šimko

Expert na spracovanie prirodzeného jazyka a umelú inteligenciu. V Kempelenovom inštitúte inteligentných technológií pôsobí ako zástupca riaditeľky a vedie výskumný tím zaoberajúci sa spracovaním prirodzeného jazyka (NLP). Je autorom vyše 40 vedeckých publikácií. Aktuálne sa zaoberá výskumom a vývojom riešení spracovania prirodzeného jazyka so zameraním na neurónové jazykové modely a jazyky s tzv. málo dostupnými dátami, medzi ktoré možno zaradiť aj slovenčinu, s dôrazom na reálne aplikácie v praxi. Jeho tím spolupracoval na vytvorení prvého verejného veľkého slovenského jazykového modelu SlovakBERT, pomáha firmám vyvíjať riešenia pre lepšie spracovanie slovenčiny, a momentálne je zapojený vo viacerých európskych projektoch zameraných na spracovanie textu.

Andy Sitta

Marketing študoval v Anglicku a v Austrálii, skúsenosti zbieral v Londýne. Dnes čerí vody natívnej reklamy a riadi jedno z najlepších brand štúdií na svete. Andyho misiou je dokázať, že aj reklama sa dá robiť tak aby ľudí neobťžovala a zároveň prinášala výsledky. Za tieto aktivity zbiera ceny doma aj v zahraničí. V roku 2023 získal titul Native Advertising Marketer of the Year.